چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۲۸

زندگی نباتی..

کلافه ام.....جای خویش را نمی یابم

حضور خود را نمیفهمم.....

بیقرار و بی تابم از زندانی که خود زندان بان آنم....

قشری روزمرگی به استخوان حیاتم چسبیده و نفسم را تنگ کرده

فکرم عقلم ،خالی از پویایی و تازگی گشته

نه شاد میشوم ،نه غمگین...هستم فقط

هستی ام نیز نباتیست ...

گیاهِ گیاهم

باران هم نمیتواند این لایه های ضخیم بی خویشی مرا بشوید

شاید مرگی باید..........شاید هم مرده ام حواسم نیست!

کسی هست مرا تلنگری جانانه بنوازد؟.....

کسی هست اثار حیات در من ببیند؟....

کسی هست؟؟






موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۴
ماوای قلم

نظرات  (۱)

۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۳۴ حسین رضائی فرد
هــــــــــــســــــــــــــــــــــــــــــت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی