چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۰۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۵۷

پدر....

باید کودکی سر راهی باشی

نشسته بر اولین بن بست حیات 

منتظر بر دست نوازشگر پدر...تا بفهمی انتظار چیست؟

ما که بر کاخ آرزوهای نا تمام تکیه زده ایم و

طَبق طَبق منیّت میل فرموده ایم ُ

کفش جلوی پای دنیا جفت کرده ایمُ

برای دست نوازشگر پدر هزار هزار جایگزین بی تناسب گزیده ایم را

با انتظار چکار؟؟؟؟؟؟

نمیشود شکمت بر آمده از سیری کاذب باشد ُ

دم از عطش برای((آب حیات)) بزنی

ما سیر شده ایم پر شده ایم اشباع شده ایم

از موادغیر مغذی

از مکمل های به ظاهر انرژِی زا

اما هنوز فقیریم ....فقیر 

وقتی پدر نباشد همه چیز بوی فقر میدهد

حتی داشته هایمان

السلام علیک یا بقیه الله......




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۶
ماوای قلم

نظرات  (۴)

وقتی پدر نباشد همه چیز بوی فقر میدهد

حتی داشته هایمان

--------

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
جمعه ها بیشتر بوی فقر میدهیم
۰۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۳۶ الهام(حرم دل)
سلام

وقتی پدر نباشد همه چیز بوی فقر میدهد

حتی داشته هایمان

السلام علیک یا بقیه الله......


اللهم عجل لولیک الفرج به حق فاطمه الزهرا(س)
پاسخ:
ممنون که سرزدی..آمینـــــــــــــــــــ

آقا اجازه!



آقا اجازه! این دو سه خط را خودت بخوان!  
قبل از هجوم سرزنش و حرف دیگران

آقا اجازه! پشت به من کرده قلبتان  
دیگر نمی دهد به دلم روی خوش نشان!
قصدم گلایه نیست، اجازه! نه به خدا!  
اصلا به این نوشته بگویید «دلنوشته های من »  
من خسته ام از آتش و از خاک، از زمین  
از احتمال فاجعه، از آخرالزمان!  
آقا اجازه! سنگ شدم، مانده در کویر  
باران ببار برای " راد " دلگشته پیر

اهل بهشت یا که جهنم؟ خودت بگو!  
- آقا اجازه! ما که نه در این و نه در آن!

«
یک پای در جهنم و یک پای در بهشت»  
یا زیر دستهای نجیب تو در امان!
آقا اجازه!
باشد! صبور می شوم اما تو لااقل  
دستی برای من بده از دورها تکان...
آقا اجازه! پنجره ها سنگ گشته اند،  
دیوارهای سنگی از کوچه بی نصیب.
آقا اجازه! باز به من طعنه می زنند  
عاشق ندیده های پر از نفرت رقیب.

«
شیرین»ی وجود مرا «تلخ» می کنند  
«
فرهاد»های کینه پرست پر از فریب!
آقا اجازه! «گندم» و «حوا» بهانه بود،  
«
آدم» نمی شویم! بیا: ماجرای «سیب»!  
باشد! سکوت می کنم اما خودت ببین..!

آقا اجازه  ! منتظرند اینهمه غریب....


پاسخ:
اقا اجازه ...........

نمیشود شکمت بر آمده از سیری کاذب باشد ُ

دم از عطش برای((آب حیات)) بزنی

ما سیر شده ایم پر شده ایم اشباع شده ایم

عشق یعنی اشک توبه در قنوت
                        خواندنش با نام غفار الذنوب
عشق یعنی چشمها هم در رکوع
                         شرمگین از نام ستار العیوب
عشق یعنی سر سجود و دل سجود
                        ذکر یارب یارب از عمق وجود

اللهم عجل الولیک الفرج
و لعن الله اعدکم یا اهل بیت النبوة


زمستان خسته شد از بی بهاری!
جهان می لرزد از این بی قراری!
گمانم جمعه ای باقی نمانده!
خدایا تا به کی چشم انتظاری!





پاسخ:
خدایا تا به کی چشم انتطاری......
ممنون از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی