چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۰۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۰۵

درباره ی من....


متولد همین روزهای بهاری که نه ثبات دارد و نه قرار....

یک آن ابری،یک لحظه آفتابی ،یک روز سرد وبارانی

چه کنم؟ عجیب بهارم .....و بی تقصیر

دست ایام مرا کشانده به اخرین ماه بهار

شاید همین است که گاهی افکارم تابستانیست

و اما

زاده زمانم و فرزند زمان خویش نیستم .

پرده عدم را می بایست چند دهه پیشتر پس میزدم .

نه این زمان را میفهمم نه این زمانه مرا میفهمد...

ابن الوقت که نباشی سرت گیج میخورد از روزگار غریب

درباره ی من......

می بینی؟همیشه پای یک من در میان است...!!



موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۹
ماوای قلم

نظرات  (۶)

۲۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۵۹ امیرحسین رعایی
خدایا...
چه کنم
که بین من و تو
همیشه پای یک "من" در میان است...

پاسخ:
امان از من....
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۰۰ حسین علیمحمدی
زیبا...

همیشه پای یک من در میان است
پاسخ:
ممنون از اینکه سر زدین
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۱:۰۲ علیرضا بیگدلی
سلام
ممنون لینک شدید.
معرفی جالبی کردید.
فرهنگ پرواز
پاسخ:
سلام ...لطف دارید..یاعلی
۲۳ آذر ۹۲ ، ۱۱:۲۰ سلمان محمدی
سلام ، بروزیم ، در صورت امکان ما رو لینک کنید
سلام مهربان بانو
بسیار لذت بردم
خدا پناه دلت
یازهرا
پاسخ:
سلام برشما ...سپاس...یا علی
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۷:۵۹ مسعود بلالیان
سلام


فرزند زمان خود باش

امام علی علیه السلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی