چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۱۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۳:۵۸

امان از من...

گاهی.....فقط گاهی که نامش همیشه است
سهمگین ترین تبرها را خودمان به ریشه خودمان میزنیم
نه بگذار اصلاح کنم ...اول شخص مفرد باید بنویسم
((سهمگین ترین تبرها را خودم به ریشه خودم میزنم))
دلم میخواهد دست خودم را بگیرم و از زندگی خودم پرت کنم بیرونُ
نفسی راحت بکشم...

برای یک من ِ بی من دلتنگم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۸
ماوای قلم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی