چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۱۸

یاری خدا...

برای خدا جسمیت معنا ندارد
اما کسی را سراغ دارم که به حقیقت ،
وجه الله است
عین الله و یدالله است
****
فرموده :ان تنصرو ا الله ینصرکم ....
یاری کنید خدارا تا یاریتان کند....
مگر میشود خلق زبون و خار خدا را یاری کند؟اصلا مگر معنی دارد مخلوق خالق را یاری کند؟؟

شاید این آیه ماجرا را روشن تر کند:
« قالَ عیسَى ابْنُ مَرْیَمَ لِلْحَوارِیِّینَ مَنْ أَنْصاری إِلَى اللَّهِ قالَ الْحَوارِیُّونَ نَحْنُ أَنْصارُ اللَّهِ.»
«حضرت عیسی علیه السلام به حواریون فرمود: چه کسانی مرا برای خدا یاری می کنند؟ آنان گفتند: ما یاری دهندگان خداخواهیم بود.»

مخلص کلام:یاری حجت خدا ،یاری خداست.....
گرچه حجت خدا هم نیازی به یاری ما ندارد چرا که :ان الله بالغ امره....
خدا خودش برای انجام امور عالم کافیست....
همین که تو خودت را فاعل فعل خدا کنی بُرد کرده ای این فرصتی برای ماست
برای خدا جسمیت معنا ندارد
اما کسی را سراغ دارم که به حقیقت ،
وجه الله است
عین الله و یدالله است....
حجت زمان ما ،هم اکنون نیازمند یاری سبز ماست....

السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه
---------------------------------------------------------------
1.آیه 7 سوره محمد(صلی الله علیه واله )
2.آیه 14 سوره صف
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۲
ماوای قلم

نظرات  (۲)

مخلص کلام....عالی بود ابجی
پاسخ:
ممنون گلم...
۲۳ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۲۱ حسین رضائی فرد
خیلی خوب بودددد....
با این تیکش خیلی حال کردم
یاری حجت خدا ،یاری خداست.....

پاسخ:
خب خدارو شکر....

من اینجاشو دوست دارم..

همین که تو خودت را فاعلِ فعل خدا کنی بُرد کرده ای این فرصتی برای ماست



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی