چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۳۱

قلم و نون...!

از میان اسباب و وسایلِ بازی....واژه ها را بر میگزینم

واژه بازی....

من باشم و کلمات....

بدون هم بازی....

نه میشکنند نه گم میشوند نه خراب

از شما چه پنهان خرابیها و گمگشتگی های مرا هم سامان میدهند

برای شکستگیهایم نیز مرهمند....

تا جایی که بخواهم پا به پایمند بدون ملامت و خستگی

یاد ندارم فریاد کرده باشند که :های فلانی...بس کن ...مارا بگذار به حال خویش

 

اما این روزها قلمم شاکیست و سکوت واژه ها را تلافی میکند...

داد میزند :های فلانی......از من بنویس ....من که فاعل رقص کلماتم.....

پس :بسم رب القلم....نون و القلم

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۶
ماوای قلم

نظرات  (۲)

۲۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۵۵ امیرحسین رعایی
به نام او که صاحب تمام قلم هاست...
پاسخ:
ممنون سر زدید...
آفرین

پاسخ:
ممنون..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی