چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۸

مسکرات!...

مخاطب خاصِ دردِ این روزهایم :

کُلُّ مُسْکِر حَرامٌ(حدیث نبوی)....غرور را از مسکرات فاکتور گرفتید؟!

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَقْرَبُوا الصَّلاةَ وَ أَنْتُمْ سُکاری(43/نساء)...مستی قدرت طلبیتان را مستثنا کرده اید و دل خوشِ نمازتان شدید؟!
حضرت مستطاب با شما هستم!!لطفا جل و پلاس عوام فریبتان را زیر سجاده تان مخفی کنید ..زیادی تابلو شده!

گویا یادت رفته این آیه را ؟؟

وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَى الْمُؤْمِنینَ سَبیلا(141/نساء)

و خداوند راهی برای کافران برای تسلط به مسلمین قرار نداده

مگر امثال تو بخواهند آزادراهی تاسیس کنند!!

از چه میترسی؟از بریده شدن نان شبت ؟ضخامت نان شما که بیشتر از این حرفهاست

به این آسانی بریده نمیشود!!


پی نوشت 1:

آقای من ،من تنها یک کوچه از این شهر ،یک شهر از این کشور ، و یک کشور از کل دنیا را میبنیم ...بمیرم برای دلت که شاهد الشهود عالمی........

پی نوشت2:

بر من خرده مگیرید حال دلم نابه سامانست.......



موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۳
ماوای قلم

نظرات  (۸)

۲۳ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۶ سمیه ناصری
بگو : هیچ گاه پاک و ناپاک مساوی نیستند ؛ هرچند فزونی ناپاکی تو را به شگفتی انداد.از مخالفت خدا بپرهیزید ای صاحبان خرد ،شاید رستگار شوید.....
---------------
این روزها تحمل دیدن خیلی چیز ها سخت شده.......خدا بصیرتی عنایت کن



پاسخ:
چقدر قشنگ بود این آیه ...مرسی....

واقعا سخت ....
ok
۲۴ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۴۱ حمید عابدینی
سلام
خیلی زیبا بود
پی نوشت هم که فوق العاده
موفق باشین و عاقبت بخیر انشالله
پاسخ:
سلام ممنونم.....همچنین شما
به نام خدا
باخامنه ای کسی نگردد گمراه
او در شب فتنه می درخشد چون ماه
سلام،خسته نباشید.
وبتون خوبه.
به ما هم سر بزنید.
اللهم عجل لولیک الفرج
لبیک یا خامنه ای
پاسخ:
بمیرم برای دل اقام ...............اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
واقعا لذت بردم از دقایق حضور در وب شما
مخصوصا با دست نوشتهای زیبایی که دارین
پاسخ:
سلام ...ممنون از لطفتون
حال من هم...
پاسخ:
هرکی یه رگه ی کمرنگ هم از حزب الله داره ....همینه
اسم قشنگ وبتون 
تو لینکدونی بی اجازه شما جا گرفت
پاسخ:
تشکر...شما نیز لینک شدید

 احسنت

پاسخ:
و برشما...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی