چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...

امروز صبح که سوار تاکسی شدم....

گوینده رادیو میگفت:

زندگی بر مدار رنج نمی گردد ..جهان بر مبنای خوشی و شادیست

دیگه بقیه حرفاشو نشنیدم

یاد عکسی که از جنایات در مصر و سوریه دیده بودم افتادم

یاد دختر بچه ای که به نرده ها زنجیر شده بود و پدرو مادرش جلوی چشماش ...........

یاد اون جوی خونی که نه از گوسفندان ذبح شده! بلکه از تکه تکه شدن "انسان"

به راه افتاده

آیا با این تفاسیر بازهم دنیا بر مدار رنج نمیگردد؟؟

آیا جهان بر مبنای خوشی و شادیست ؟؟

وظیفه فرد فرد ما چیست ؟

یهو به خودم اومدم راننده میگفت :خانوم رسیدیما پیاده نمیشید...

سریع خودمو جمع و جور کردم و پیاده شدم

تا پیاده شدم دو تا دختر آن چنانی که نگو !! از کنارم رد شدند در حالی که یکیشون میگفت:

میگن مانتوی بنفش مد شده .....!

پی نوشت :

آخ ....چه حسی است از بس کتک بخوری از روزگار که بی حس شوی

و از آن پس دیگر دردت نمی آید

و فقط شلاق روزگار را میبینی که بالا و پایین میرود...بدون درد

مرهمی باید بر تن شلاق خورده مان.....

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۰۸
ماوای قلم

نظرات  (۱۴)

بنفشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
حالا رنگش زیاد مهم نیس(بخوانید هس)!!
۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۱ حسین علیمحمدی
پی نوشت عالی بود

یکی باید بیاید و این بی تفاوت بودنمان را علاج کند
پاسخ:
تشکر.......ان شاالله
میان ماه من با ماه گردون، تفاوت از زمین تا آسمان است . . .
پاسخ:
؟؟نگرفتم منظورتونو....
دوای دردم ؛‌
کی می آیی
جهان را نمیدانم
ولی تا نیایی درد دلم تسکین نمی یابد

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
از غم تو ملائک به گریه افتاده اند/.
پاسخ:
به نظرم بیشتر دارن میخندن به ما ......از اون خنده هاااا!!
با سلام

مطلب شما با لینک زیر در سایت "نقل قول" در بخش "حرف دل"

درج گردید:

http://naghleghol.ir/index.php/harfedel-2/881-%D8%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%AF%D9%84-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%AF-%D9%88-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%B4%D8%AA%D9%87
با تشکر از مطلب زیبای شما/.
پاسخ:
سلام خواهش میکنم
۰۸ تیر ۹۲ ، ۲۱:۱۹ سید علی هاشمی
ای گفتی................

من موندم تو کار این خلایق چه پسرش چه دخترش...

اخه این پسرا با چه عقلی این شلوارها رو میپوشند..راه رفتنشون حالا به کنار ..خدا نکنه بخوان بشینند...

دخترا هم که...نگم بهتره...

دغدغه روز مره شون شده مد و مد پرستی...

کاش یه خورده انسانیت هم مد بشه براشون...

غافلند ...غافل از رنج و سختی  انسانها...

به قول شاعر: تو که از محنت دیگران بی غمی /نشاید که نامت نهند ادمی
.
.
.
عجل یا مولا...

پاسخ:
به قول شاعر:
اگر دردم یکی بودی چه بودی............عجل یا مولا
۰۸ تیر ۹۲ ، ۲۱:۴۲ حسین رضائی فرد
سلام....
ای وای بر ما
پاسخ:
سلام
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۸ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
نمیدانم اگر در مصر یا پاکستان بودم باز هم جرات و ادعای شیعه بودن را داشتم؟

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

پاسخ:
سوال خوبیه .....تاحالا بهش فکر نکرده بودم ...ممنون
۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۷ سمیه ناصری
سلام.....وای ابجی........اما از بی خیالی مردم ما
به حال و روز خودشون فکر نمیکنن
چه برسه به مردم مصر  و سوریه
زندگی بر مدار رنجه.........زندگی این دنیا همش رنجه
یادمه اینو رو قبر یه شهید تو بهشت رضا نوشته بود
زندگی این دنیا چیزی جز رنج نیست
باید بال گشود و پرواز کرد

خدا منجی ما رو برسان..............

پاسخ:
دیگه درد از حد گذشته .........
سلام
خدا قوت...

با پست " شهید آیة الله محمّد صدوقی" بروزم...
...................
التماس دعا
پاسخ:
سلام ان شاالله خدمت میرسیم
گاهی فکر میکنم
عناصر این عالم آب و باد و آتش و خاک نیستند
شاید
درد و رنج و اه و غم باشند
و این ها را دوس دارن اگر به پای او باشند
پاسخ:
قشنگ بود...ممنون
۱۰ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۱ حسین رضائی فرد
چرا بروز نمیشی؟هعی بابا
پاسخ:
چقدر مشتاق!! ایول اخوی...به روزم
۱۳ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۸ سـیـد مـحـمــد

هعی


و خط؟؟؟

پاسخ:
خونی که بر جگر ما خشک میشود..........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی