چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۱

اَبَر مرد...

تو فقط لب تر کن و بگو کِی؟

من آرام میشوم...

حتی اگر نباشم آنقدر اشک میریزم که خاک گورم دریای موّاج شود.

تو راضی میشوی من در حسرت یک نگاه پدرانه

زیر خروارها خاک ضجه بزنم ؟؟

هیهات...ماهکذا الظن بک.....

من که دلم قنج میرود از تماشای سایه ی یک اَبَر مرد بر دیوارخرابه ی دنیا

من که لکنت میگیرم از سلام و چشم دوختن به شما

من که میلرزم از شوق شنیدن صدایت

هیبتت در نگاه اول شاید ویرانم کند

و من مشتاق ویرانی خویشم

***

عقده ای شدیم از بس امام ندیدیم ....این فقر مطلق چشمهاست است

و این چشمها که تورا نمی بیند  فقط دو حفره سیاه و مخوفست ....


مثلِ فقیرِیتیمِ غریب بخوان این را :

اللهم کن لولیک ....



موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۲
ماوای قلم

نظرات  (۹)

۱۲ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۷ حسین علیمحمدی
آه...

اگر حجاب ظهورت وجود نحس من است
خدا کند که بمیرم چرا نمی آیی؟...
پاسخ:
بگذارید بسته بماند صندوقچه یِ آه.........
سلام
احسنت به این قلم، واقعاً زیبا بود. انشالله شبی مهمان خیمه سبزشان شوید.
راستی مطلب خیلی قدیمیه لس آنجلستان بسیار با محتوا و خواندنی و با نمک بود مخصوصاً پی نوشتهااا
با مسافران بهشت در خدمتتان هستم.
خواهشاً از دید فنیتان نظر بگذارید یعنی انتقاد حرفه ای، البته اگر قدم رنجه کردید.
پاسخ:
سلام....لطف شماست...ما کجا خیمه یار کجا؟
بازم ممنون
خدمت میرسیم
اللهم عجل فرجه
پاسخ:
آمینــــــــ.....

مکن زغصه شکایت که در طریق طلب

به راحتی نرسیدآنکه زحمتی نکشید

پاسخ:
آه از قِلّت عزم ........
۱۳ تیر ۹۲ ، ۲۳:۲۲ نیما انصاری
سلام و درود بر شما فعال اینترنتی!
بدین وسیله اینجانب نیماانصاری مدیر وبلاگ استیضاح
شما رو از بروز شدن وبلاگم آگاه میسازم و دعوت
مینمایم تشریف بیاورید و مطالعه بفرمایید.
یاعلی

عشق مادری:
سرانجام جوانک خشمگین او را درون چاه افکند.
آنگاه با نگاهی غضب آلود سرش را به دهانه چاه برد تا سقوط مادر را نظاره کند، که صدایی آرام از ته چاه به گوشش رسید:
«فرزندم! مراقب باش! نیفتی!»
قدر مادرمان را بدانیم.
پاسخ:
سلام ...ان شاالله
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۷ سمیه ناصری
....

این سه نقطه ها...

حکایت بی قراری من است...

مدتهاست سر این سه نقطه ها گیر میکنم...

نقطه های دلتنگی ام بیشمار شده اند...

انگار...

چرا تو هستی و من گم شده ام...؟
پاسخ:
گم شده ام ............
۱۵ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۸ تولدی دوباره
سلام
زیبا بود
ان شاالله از یاران باشید
یامهدی
پاسخ:
سلام تشکر از لطفتون
اللهم انا نشکو الیک
پاسخ:
فقد نبینا و قلّت عددنا......
سلام...
احسنت...
قلم شیوایی دارین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی