چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۲:۰۷

فقط بخوان و .....

در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس تشریح شد

ماجرای کشیدن چادر از سر دختر آمر به معروف در ماه رمضان

دختر آمر به معروف و ناهی از منکر در میدان پونک تهران، مورد حمله زن بدحجاب قرار گرفت:

مسیر برگشت من از محل کار به سمت منزل از محدوده میدان صادقیه تا میدان پونک است. ساعت حول و حوش 5 بعدازظهر بود که نزدیک مرکز خرید پونک رسیدم. معمولاً هم اطراف مرکز خریدها و پاساژها پاتوق زنان و دختران بدحجاب است با یکی از این زنان بدحجاب مواجه شدم و مثل همیشه که بر حسب تکلیف دینی، با یک جمله به آرامی، امر به معروف می‌کردم به این خانم تنها یک جمله گفتم و آن این بود که «می‌شود حجابت را رعایت کنی» فقط و فقط همین یک جمله را گفتم که هنوز به نقطه آخر آن نرسیده بودم به یک باره، به سمت من حمله کرد و گلوی من را فشار داد و با دست دیگر شروع به چنگ انداختن به صورت من کرد. من هم که روزه بودم و هوا هم گرم بود احساس خفگی می کردم اما به هر طریقی که بود تلاش کردم بدن خودم را از دست‌های او جدا کنم.

این تو هستی که باید حجابت را برداری شماها چند نفری بیشتر نیستید!


فارس: یعنی هیچ صحبتی نکرد و در جواب امر به معروف به سمت شما حمله‌ور شد؟

شمس: نه، در حین حمله ور شدن به سمت من، فحاشی می‌کرد و می‌گفت که «آدمت می‌کنم، بی‌جا می‌کنی که به من حرف می‌زنی، کاری می‌کنم که دیگر جرأت نکنی به کسی بگویی حجابت را رعایت کن و...» بعد از اینکه خودم را از دست‌هایش جدا کردم به او پیشنهاد کردم که کانکس کلانتری آن سمت خیابان است، بیا برویم تو به خاطر حرف من از من شکایت کن و من هم از اینکه شما کتکم زدی شکایت می‌کنم هنوز جمله را به پایان نبرده بودم این بار بدتر از دفعه قبل به سمتم حمله ور شد و تلاش کرد چادر و روسری‌ام را از سرم بکشد هر چقدر او تلاش می‌کرد من هم مقاومت بیشتری می‌کردم حین این کار، بلند بلند فحاشی می‌کرد و می‌گفت «این تو هستی که باید حجابتو برداری، اینجا دیگه جای شماها نیست، این شماها هستید که باید از اینجا بروید، شماها چند نفری بیشتر نیستید، بمانید خودم چادر از سرتان می‌کشم و...» در این زمان دیگر صدای من هم بلند شده بود و تلاش می‌کردم که چادرم را روی سرم حفظ کنم و به لطف خدا هم این خانم نتوانست به هدفش برسد.

دوره امر به معروف گذشته است؟!

-------------------------------

بقیه خبر اصلا مهم نیست .

بی شک شانه زهرا سلام الله میلرزد...

رگ غیرت تو چطور؟؟؟

 

لینک خبر:

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920426000405
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۹
ماوای قلم

نظرات  (۱۲)

۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۹ ماوای قلم
اگه نگم خفه میشم :اندر نجویده حرف زدن عده ای سر تصاحب قدرت شاهد این ماجراها هستیم .....
-----------

ای واااااااااااااااااااای

چی بگم؟؟؟بغض ...اشک....


پاسخ:
عجل یا مولا.....بچسبید چادراتونو
آبجی سمیه اگه دنبال تصاحب نباشه باید شک کرد!!!
پاسخ:
:)
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۳:۵۹ سمیه ناصری
واقعا تاسف برانگیزه......بیشتر از قبل به چادرم افتخار میکنم
پاسخ:
اگر بمیرد مسلمانی از این خبر ملامتی نیست.........
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۱ حضرت مادر.سـ
لعن الله علی قوم الکافرین

8 سال مملکت دست ما بود هیچ کاری در زمینه حجاب نکردیم
حالا باید منتظر خوش رقصی ها و بی بندوباری های
تدبیر و امید برای رضایت کدخدا (غرب)باشیم
پاسخ:
خدایا برسان صاحب مارا
مونده تا ملت بفهمن چه بلایی سر خودشون اوردن
چه قدر گریه داره.....

امروز داشتم تو یه سایت درباره بیرون اوردن موهای ی دختر محجبه توسط استادش تو دانشکده هنر امیرکبیر میخوندم که واقعا وحشتناکه ....البته اون استاد هم اخراج شد
نمیدونم این خبر که گفتم برا کیه...شاید قدیمیه و  من دیر خوندم...اما واقعا ادم از غصه داغون میشه...:(((
پاسخ:
هعی وای که هیچ کلمه ای را یارای بیان اندوه قلبی نیست که نیست......................
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۰ استاد نوجوان

واقعا همچین ادمایی جاشون تو جامعه ی اسلامیه

لیاقتشو دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
و همچنان استخوان در گلو و خار درچشم مجبوریم کیا رو کنارمون تحمل کنیم 
۳۰ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۹ حسین علیمحمدی
تاسف...
پاسخ:
کمه واسش
۳۱ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۰ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام بزرگوار
به روزم با:
+منبرمجازی باحضور استاد فاطمی نیا
التماس دعا..

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

سلام

طاعاتتون قبول

این خبر و چند جای دیگه هم خوندم.متاسفانه جز تاسف خوردن چیزی نیست که آدم بگه....

........................

شکم خالیست

ولی دل هنوز پر است از غیر از تو!!!

خدایا نکند نسخه رمضانت نیز جواب ندهد مرا....

التماس دعا

منتظر حضور سبزتان هستم

پاسخ:
سلام ...متاسفانه
خدمت میرسیم ان شاالله

ماجور باشید

 

 

التماس دعا خواهر

پاسخ:
تشکر....محتاجیم بیشتر
به قول خودمون دمت گرم آبجی
انشاالله همیشه در راهتون ثابت قدم باشید
التماس دعا
یا علی
پاسخ:
تشکر.....یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی