چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۴

ماه و آه...

یکی میشود ماه

یکی میکشد آه

تو ماهی ومن

آه....

یکی میشود راه

یکی غرقه در چاه

تو راهی و من

غرقه ی چاه...


به سلیمان جهان از طرف مور سلام....

مخاطب:کنگره دوازدهم عرشِ خدا
موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۴
ماوای قلم

نظرات  (۱۰)

سلام
خدا قوت

آچه از دل برآید
لاجرم بر دل نشیند

احسنت
پاسخ:
سلام ممنون
پس الحمدلله......
سلام خواهر جان...

بسیار بسیار عالی...

خدا قوت خواهر...
پاسخ:
سلام عزیز جان
ممنونم
هر چند حال و روز زمین و زمان بد است
یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است
حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
آنجا برای عشق شروعی مجدد است . . .


سلام
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک
پاسخ:
سلام برشما هم مبارک تشکر
من آه و من غرقه چاه. . . کی میشود که "تو" بیایی از راه....

خیلی قشنگ نوشتی ابجی. . . 
مثه همیشه زیبا....

عیدتم مبارک . . . التماس دعا.
پاسخ:
ممنونم....عید شما هم مبارک ابجی ...محتاجیم به دعا
دلبری دارم که از صاحب دلان دل می برد

غمزه ای مشکل گشا دارد که مشکل می برد

گر نقاب از چهره گیرد آن نگار نازنین

پرتو رخساره اش دلهای مایل می برد

میلاد امام رضا (علیه السلام) مبارک باد
پاسخ:
ممنونم بر شما هم تبریکـــــــــ
سلام ما همان ران ملخ است به درگاه سلیمان جهان...
سلام
خیلی زیبا وتاثیر گذار بود...
ممنون ویا علی
پاسخ:
سلام .....متشکرم یا علی مدد
سلام
دعوتید...
پاسخ:
سلام چشم
سلام
 زیبا نوشته اید.

 مهمانید به مطلب *چشیدنی*

http://zareh.blog.ir/post/89

یا علی
پاسخ:
سلام مرسی
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۵۳ سید علی هاشمی
تو ماهی و من اه...تو راهی و من غرقه در چاه...

نوشته قشنگ و پرمعنی ای بود ...ممنون ابجی
پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه سید بزرگوار
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۶:۳۵ دلتنگ کربلا
بسیار محسوس وزیبا بود... در حمایت حضرت حق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی