چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۵۰

محبین حضرت ،آلارم!

انگشت حیرت میگزم

 

از مدعیانی که حب اهل بیت را با حب محبین ایشان نمی آمیزند

 

انگشت حیرت میگزم

 

که ناله عجل یا مولا را جدای مدارا با مردم میدانند

 

ساده ی ساده بگویم

 

دلم را شکسته اند

 

پی نوشت :

 

استادم میفرمودن: اولین یاری و نصرتی که میتونید به حضرت بدید اینه که

 

 دوستدارِ محبینش باشید

 

 

حضرت لذت میبرند وقتی محبینشون با هم رِفق دارند

حضرت لذت میبرند وقتی محبینشون با هم رِفق دارند

حضرت لذت میبرند وقتی محبینشون با هم رِفق دارند

 

اصلا محب حضرت هم نباشند ...فرزند ایشون که هستند..!

 

مداراتون با مردم در بالاترین مرتبه باشه ..

 

 

نمیدونم پس چرا بعضی محبین مولا ..............؟

 


 
موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۴
ماوای قلم

نظرات  (۱۶)

آدمها مثل موبایل low battery ندارن
اکثرا بدون اخطار قبلی و خیلی ناگهانی تمام میشوند
بعضی وقتا بعضی ها این رو فراموش میکنن
اگه کثافت رو با خودکار معطر هم بنویسی
چیزی از معنیش کم نمیشه
۱۶ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۰۵ سید علی هاشمی
انشالله که ما از اون دسته نباشیم...

جا خوردم
۱۸ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۱۱ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
سلام دوست عزیز
بروزیم و منتظر حضورتان
کلاغ و طوطی هر دو سیاه و زشت آفریده شدند.
طوطی شکایت کرد و خداوند او را زیبا کرد.
ولی کلاغ گفت :
هر چه از دوست رسد نیکوست(راضی به رضای خدا بودن )
و نتیجه آن شد که می بینی:
طوطی همیشه در قفس و کلاغ همیشه آزاد...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
منتظر حضور پر مهرتان هستم
یاحق
توجـــّـه                    توجــــّه

.:: این انقلاب باید زنده بماند ::.

تربتــــــ بروز شــــد..
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۲۸ خادم الحسین

سلام.

بسیار عالی.

یا علی

۱۹ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۲۹ خادم الحسین
به روزیم
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۰۸:۲۹ خادم الحسین

لینک شدید اگه مایلید منو لینک کنید.

یا علی

آقا جان دوستدار محبین شما هستیم ...
۱۹ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۴۹ سرابباغ خبر آنلاین
سلام,وبلاگ زیبایتان را لینک کردم,به وبلاگ ما هم سر بزنید و لینکمون کنید. با سپاس...
اگر همدل میشدیم ... 
سلام و درود خدا

ممنون.

دعوتتون میکنم که از وبم دیدن فرمایید.
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۲۵ سرابباغ خبر آنلاین
سلام دوست خوبم لینک شدید شما هم وبلاگ ما رو لینک کنید...
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۳ سجاد مؤذنی
این سخن از کیست؟
یک بار گفتند علی جوان است برای هفت پشتمان بس است!!!
پاسخ خود را در لینک زیر بیایبد
http://sajjad-m.blog.ir/1392/09/19
نظر یادتون نره...
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۰۵ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
شده ام معتکف کوی تو ای یار بیا
ای طبیب دل من بر سر بیمار بیا
اعتکافی که از آن بوی تو آید،زیباست
آه ! ای عطر خوش لحظه ی دیدار بیا
تا به کِی چشم به راه نفست باید ماند؟
ای به تنهایی من مونس و غمخوار بیا
به کدامین عمل خویش تو را میخوانم ؟
به تهی دستی خود میکنم اقرار بیا
اللهم عجل لولیک الفرج.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی