چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۲۳ تیر ۹۳ ، ۲۲:۴۳

مرا از خویش نجات ده

ایستاده ام ابتدای حیرانی

ایستاده که نه،

زانو زده ام از فرط سرگشتگی

 

اللهم أشکوا الیک.......از این بنده ای که از خودش متواریست

پس وای به حال تو،از دست من!

 

اللهم أشکوا الیک......از این بنده ای که برنامه های خودش که هیچ،

برنامه های تو را هم بهم زده است!

 

اللهم أشکوا الیک....ازتاول پاهایم که نای رفتن و امان ماندن را از من ستانده !

 

الهی به هر طریق که میدانی مرا از خویش نجات ده،بی آنکه از خود برانی ام.

الهی الغوث الامان...

_____________________

چقدر حرف دارم،چقدر لغت کم دارم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۳
ماوای قلم

نظرات  (۱۰)

۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۲:۱۰ سیدعلی میرباباپور
سلام و خسته نباشی
با موضوع ( از پرچم های داعش در غزه تا خنده های ظریف و کری بر سر یک میز ) و با موضوع ( مجموعه پوستر مقام معظم رهبری ) بروزیم

اگه مایل به تبادل لینک هستید اطلاع دهید
یا غیاث المستغیثین
حدایا
منو به حال من
رها نکن
۰۱ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۱۰ علیرضا بیگدلی
با سلام
با مطلبی با عنوان :
روشنفکران بیمار و نسبیت آن ها با مسائل روز جمهوری اسلامی

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/04/31/roshan12312313123
بروز هستم!

کمی طولانیست ! ولی حتما ارزش یکبار خواندن را دارد!
فرهنگ پرواز

یاعلی ع

۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۲ سید علی هاشمی
خدایـا " تنها " نگذار

دلـــــــــــی را که هیچکس " دردش " را نمی فهمد . . . .

پاسخ:
خدا خیرتون بده ...ممنون از دعای خوبتون
سلام علیکم :
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند:
» خدا در روز قیامت نسبت به حساب بندگانش به اندازه عقلی که در دنیا به آنها داده است باریک بینی می کند.
(اصول کافی ج 1 /ص 12)
با مطلبی در مورد ارتباط با خالق به روزم
منتظر شما عزیزان هستم
خیلی جالبه
حتما سر بزنید
با چقـــــــــــــــــــدر لغت کم دارم موافقم !
سلام همسنگر...

سنگرتون پر محتواست...
پلاک عشق روزانه با حداقل 20 پست به روز آوری می شود....
.....
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.....منتظرم..اطلاع بدید...سر بزنید..
یا علی مدد..
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۵ مصطفی پناهی
باسلام،لطفا از سایت ما به آدرسmpnu.nahad.ir دیدن فرمایید
۱۵ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۳۸ علیرضا بیگدلی

باسلام

بروز هستم با عنوان:

طنز:اصطلاحات را بهتر یاد بگیریم!(4)

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/06/14/tanz4123123444

منتظر شما...

باتشکر

فرهنگ پرواز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی