چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۱۶ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۵۸

بسم الله ...

بسم الله نور النور،
بسم الله نور علی نور،
بسم الله الذی هو مدبر الامور،
بسم الله الذی خلق النور من النور،
الحمد لله الذی خلق النور من النور
______________________________

حالا دلم قرص شد
نامش برزبانم شکفت

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۶
ماوای قلم

نظرات  (۳)

۱۷ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۴۱ حسین رضائی فرد
سلام.موفق باشی خانم حسینی
همین3.4تا جملتونو خوندم/خوب بود!
پاسخ:
سلام ..ممنون
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۱۹ یعقوب کربلا
سلام
به ما هم سر بزنید
منتظر نظرتان هستیم..
..........
یاعلی
پاسخ:
سلام ان شاالله ...یاعلی
۲۱ مهر ۹۲ ، ۰۲:۱۴ حاتم ابتسام

شاید برای اول راه چشم انداز قله باشد ولی قله که تسخیر شد چشم انداز از قله است؛ به تمام آنچه در راه کمال باید فتح شود.

کمال قله ندارد!

پاسخ:
ما هم" اول راهیم"، قله برایمان مقصود......
ان شالله اونایی که اون بالا رسیدن یه تفضلّی به ما کنند..........

چشم انداز ما قلّه است و ازآن پس آسمان........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی