چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۶

عدد4,168,946

4,168,946

اعداد همیشه زبان دارند ، حرف دارند.

بعضی ها اما بیشتر ...

گاهی باید مثنوی هفتاد مَن کاغذ حرف بزنی تا عددی را مفسّر باشی

4,168,946

بعضی عددها هویت و اصالت دارند ...بعضی ها نابترند

بعضی ها حجم ناخالصی هایشان به سمت صفر میل میکند

4,168,946

بعضی از عددها ذره ذره بزرگ شدند نه یک شبه !!

ورم بیخودی هم ندارند

بعضی ها همانند که هستند ،ظاهر و باطن

بعضی ها صفرِ تشدید دار نیستند که درون تهی و پر سر وصدا باشند!

4,168,946

و من سخت عاشق این دسته اعدادم..........

پی نوشت :

به نظرم واضح بود نه ؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۴
ماوای قلم

نظرات  (۱۷)

سلام
کی باید از فاز انتخابات بیایم بیرون؟
وظیفه ما کمک به دولت فعلی است تمام شد دیگر فضای قبل 24خرداد.
این ضربه ای بود که باید میخوردیم تا بفهمیم وحدت یعنی چه و بصیرت مردم یعنی چه.
حیف این قلم واین استعداد نیست که صرف این مطالب که قاعدتاً حق شماست ولی مسئله اصلی نیست شود؟
ببخشید که انتقاد کردم اما باید خارج شویم از این لاک انتخاباتی که واقعاً فضای مجازی را به ضرر وبلاگ نویسان ارزشی سوق داده.
شما خوب مینویسی و دلنشین که نشون دهنده اخلاص شماست و اجرتان با صاحب این روز(جمعه).
فتنه گران دیروز با عدم اتحاد ما و عدم زیر نظر داشتن دولت جدید دارند عو عو میکنند.
بازم معذرت و خدا قوت.
پاسخ:
سلام ....این فاز یا لاک انتخاباتی نیست ....عُلقه به زنده نگه داشتن فضای مقاومته ...کاری که وظیفه همه کسانی هست که دم از جبهه پایداری و مقاومت میزنن....وقتی 4 سال یکبار "جوّ گیر" میشیم نتیجه هم همین میشه که میبینید....
ما مقصدمون انتخابات نبود که حالا جمع کنیم بریم پی کارو زندگیمون....پایه ریزی و احیا گفتمان مقاومت بود
ما بارها اعلام کردیم پا کار رییس جمهور منتخب هستیم ....پس جای هیچ حرف و حدیثی نیست .....
بذارید راحت باشیم لدفن!کمی فضای نفس کشیدن بدین به ما .....قلم من بر مدار تشخیصم میچرخه ....یا حق
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۷ افسر جنگ نرم
کاملا واضح بود برا کسی که با این عدد گریه کرده
پاسخ:
گریــــــــــــــــــــــــــه و سه نقطه ..........
۱۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۵ سمیه ناصری
اعداد همیشه حرف دارند
تعبیر جالبی بود...........گفتمان انقلاب همیشه در جریانه......تا روزی که حزب خدا وارثان واقعی این انقلابند.......

پاسخ:
ممنون آجی.....پاینده باد گفتمان مقاومت

فان حزب الله هم الغالبون...

پاسخ:
ان شاالله

سلام و ادب ...

 

با دو پست "امام خمینی – تهذیب نفس"

"آمدم ای شاه پناهم بده " بروزم.

.................................................

التماس دعا

یا مهدی

 

پاسخ:
سلام
بسیار رمز آلود و البته تعبیر زیبا 
زنده باد انقلاب و انقلابی 
پاسخ:
ممنون .....زنده باد تا ظهور
اینکه شما عدد 4168946 رو تبدیل به عدد مقدس میکنی و در کنارش با طعنه می گویی یک شبه بزرگ نشده با علامت تعجب و ....  چه جوری وصلش می کنید به احیای گفتمان انقلاب و یا زنده نگه داشتن فضای انقلاب؟ 
من قصد ناراحتی شما رو نداشتم و اگه احتمال میدادم بر نمی تابید انتقادم را حتماً عرض نمی کردم.
به هر حال ما قلممان باید بر مدار انقلاب و سلامت انقلابمان بچرخد نه تشخیصمان که حتماً ایرادهایی دارد.
اگه حضور من باعث عدم نفس کشیدن شما میشه مطمئن باشید دیگه مزاحمتون نمیشم.
موفق و سربلند باشید و مایۀ سربلندی اسلام.
علی مدد

پاسخ:
عدد مقدس؟؟عجب.....از نظر من مقدس نیست تنها به عنوان نماد استفاده شده همین .... چرا بزرگنمایی میکنید؟
وقتی مدام از یه چیزی صحبت بشه ملکه ذهن میشه ربطش اینه جناب

انتقاد هم باید اصولی و دارای مبانی صحیح باشه .....
میخواید همه نظراتشون کپی و پیست باشد و از روی هم الگو بردارن ؟
آزادی اندیشه یعنی این که به فهم هم احترام بذاریم ولو نظرات متضاد نه اینکه هر چی من میفهمم درسته .....


یاعلی
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۰۷ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
هیچکس جز آنکه دل به خدا سپرده است رسم دوست داشتن نمیداند ...

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
۱۵ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۶ حسین رضائی فرد
نظر من:به متن شما احترام میزارم
اما از نظر من متن درست نی و احساسیست . . .
البته  اون برداشتی که من از متن کردم رو میگم متنتون خوب نی . . .
پاسخ:
نظر شما نیز محترم .....قطعابرداشتت درست نبوده
در هر حال من دوستش دارم ...
------------------------------------------------
سیره ی مادر(سلام الله علیها) - بخش چهارم
تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۵:۰۳ روح الله فاضل
بسیار جالب و زیبا بود
اول دقیقا متوجه نشدم اما خدا رو شکر حافظه افتضاحم یاری کرد!
پاسخ:
ممنون
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۸:۱۱ حسین علیمحمدی
چی بگم والا...!
پاسخ:
ماهم موندیم
۱۸ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۳ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...
امسال روزه می گیری؟
اگر خدا بخواهد...
من هم می گیرم، ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟
همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند، برایت معجزه می کند
.

سلام بزرگوار
به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام
واسه پست قبلی نظرات غیر فعال بود ؛‌

انشا.. پیداش میکنید
پاسخ:
.......
۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۳ سید سعید باباییان
***سلام همسنگری...
با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها)
پاسخ:
سلام ..یا زهرا
۱۹ تیر ۹۲ ، ۲۰:۵۸ نجوا (لوائ الزینب فیس نما)
سلام با افتخار لینک شدید
پاسخ:
سلام مرسی
بلهاز فواید مسنَد نشینی عده ای:چندوقتی است...بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی