چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۲:۳۱

بهار معتبر...

 

 

هدیه به آستانِ حضرت مهدی ع... آرام قلب زهرا س



دلم به احترام تو، تمام قد خمیده شد

واشکهای بی حساب ز دیده ام چکیده شد

تو خوبتر ز آینه، بهارتر ز بوی گل

مباد زندگی مرا اگر دلم غریبه شد

غزالم و گریز پا ولی نه از کمند تو

مباد خیر وعاقبت هر آن کسی رمیده شد

بهار معتبر تویی،گَرَم خزان بُود چه باک ؟

که گرمی نگاه تو به جان من خزیده شد

به نام نامی خودت کلام من رمق گرفت

کلام هیچ ،نبض فاطمه س برای تو تپیده شد


***

شعر از :خودم

 

 

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۰
ماوای قلم

نظرات  (۹)

۲۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۳ چشم به راه بهار
بهار معتبر تویی....

به امید فرا رسیدن رسیدن هر چه زودتر بهار حقیقی 
 
 عالی مثل همه دستنوشته هاتون
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۳ چشم به راه بهار
بهار معتبر تویی....

به امید فرا رسیدن رسیدن هر چه زودتر بهار حقیقی 
 
 عالی مثل همه دستنوشته هاتون
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۴ چشم به راه بهار
بهار معتبر تویی....

به امید فرا رسیدن رسیدن هر چه زودتر بهار حقیقی 
 
 عالی مثل همه دستنوشته هاتون
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۴ چشم به راه بهار
بهار معتبر تویی....

به امید فرا رسیدن رسیدن هر چه زودتر بهار حقیقی 
 
 عالی مثل همه دستنوشته هاتون
پاسخ:
ممنون بزرگوار....لطف دارید..ان شاالله که برسه زودتر
۲۱ دی ۹۲ ، ۱۳:۳۹ حضرت مادر.سـ
جانم به این مصرع زیبا

کلام هیچ ،نبض فاطمه س برای تو تپیده شد

خیلی زیبا

به روزیم

پاسخ:
متشکرم خدمت میرسیم 
۲۵ دی ۹۲ ، ۱۵:۱۳ حسین رضائی فرد
افرین به شما . . .
سلام به آبجی گل..
عالی بود..
خدا به قلمت قوت بده..
: )

بروزیم..
با حضورتون خوشحالمون میکنید..
احسنت
۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۵:۳۴ مسعود بلالیان
سلام
اجرتون با خود خدا
زیباست
احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی