چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۱۲ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۰۶

نامزد عزیز!!

جدیدا یه حالت دل به هم خوردگی حاد بهم دست میده

رفتم دکتر میگه شعارزدگیه!!

میگه این چند روزه شایع شده ...موارد اورژانسی هم داشته ..!!

دو سه مورد هم تلفات داشته!!

مال اینهمه شعاریه  که بستر هیچکدومشون فراهم نیست....دکتر میگفت اگه انتخابات رو رد کنیم دیگه خوب میشی و زنده میمونی

اخه اشتغال و تورم مشکل چندین ساله مملکته.... تو رو چه حسابی میخوای چند ماهه حلش کنی؟؟؟و قص علی هذا

میگن کنتور نمیندازه همینه هاااا

یاد یه چیزی افتادم ....تو خونه که میخواییم در شیشه مربا رو باز کنیم اول یه دور همه امتحان میکنیم ،عرق میریزیم

از ناحیه مچ معلول میشیم بعد یاد ابوی میفتیم که بدیم بازش کنن ...از شما چه پنهون اینقد این شیشه ها محکمه گاهی بیخیالش میشیم

دکوری میذاریم تو ویترین همه میشینیم نگاش میکنیم

حالا میگم که اگه ترافیک واشتغال و ازدواج و تورم حل هم نشد اشکال نداره فدای سر جمع....میذاریم تو ویترین دسته جمعی نگاش میکنیم

خیلی هم خوبه ....ولی جان اون سیبیلات شعار نده ....عاقا نده شعار...(حالا یه عده شون هم سیبیل ندارنا)

عاقا رو اعتماد مردم پاتیناژ و اسکی نرو .....برادر ما همینجوری اعتمادمون رو کرمها تناول کردن ...نکن اقا نکن

من شخصا عشقم دود و ترافیک و تورم و بیکاریه...شما خودتو ناراحت نکن نامزد عزیز!راضی به زحمت شما

(ببخشید راضی به شعار شما نیستیم)

 

 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۲
ماوای قلم

نظرات  (۸)

احسنت
ما از مطلب شما حمایت میکنیم حرف دل همه رو زدید
----------------------------------------------------------------------

تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir
پاسخ:
ممنون....چشم خدمت میرسیم
آفرین
پاسخ:
برشما..
۱۲ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۹ سمیه ناصری
البته این مسئله‌ی اقتصاد و حل مشکل مردم و جامعه هم مهم است و بسیار هم مهم است و البته نامزد اصلح مد نظر من برای حل این مشکل برنامه‌های درست و حسابی دارد، اما اولویتش این نیست؛ و این می‌شود اولویت من! من به کسی باید رأی دهم که اولویتش نه شکم من، که شرف من باشد. (عرض کردم اولویت، به واژه‌ی اولویت دقت فرمایید!) باید به کسی رأی دهم که خوب فهمیده باشد شهدا برای کجای انقلاب رفتند جان دادند. کسی که بفهمد عشق امام بود که جوانان را برابر آتش به خط می‌کرد، نه حب وطن!

--------------------
کاش به جای شعر زدگی ......به فکر شرفم بودن

------------------
عالی بود آبجی
پاسخ:
من که اولویتم اقتصاد نیست شخصا...چون طبق کلام معصوم گرانی و سایر مشکلات اقتصادی نتیجه طبیعیه گناهه....پس تا گناه هست همینیه که هست
اما خیلی زشته این وعده های پوشالی .....جلبک هم میفهمه نشدنیه

-----------------------
خواهش ابجی جان
۱۲ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۷ مجید عابدی
واقعا ...
این حرفتون رو هم خیلی دوست داشتم ...
من که اولویتم اقتصاد نیست شخصا...
چون طبق کلام معصوم گرانی و سایر مشکلات اقتصادی نتیجه طبیعیه گناهه....پس تا گناه هست همینیه که هست
پاسخ:
ممنون از حسن توجهتون....
۱۲ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۶ سیـد محمـد

والا بقرآن....!

نکن آقا نکن ........ 

=============

خدا این قلم رو ازتون نگیره (!!!) موفق باشین.

پاسخ:
ممنون ....آمینـــــــــــــ که نگیره ....
۱۲ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۳ امیرحسین رعایی
فکر کنم یادشون میره که اگه قرار بود یه عده بتونن همه چیز رو گل و بلبل کنن و دیگه هیچ مشکلی نباشه که دیگه چه نیاز به امام زمان عج و ظهور حضرت بود؟!
ما فقط می تونیم تا حدی مشکلات رو حل کنیم، دیگه این که بگن کامل حل می کنیم و... حرف بی پایه و اساسه...
پاسخ:
دیگه چه نیاز به امام زمان عج و ظهور حضرت بود؟!خیلی موافقم ...

تازه ما مشکل هم رو مشکل میذاریم حل مشکلات پیشکش...(این همه گناه)...ممنون سر زدید
۱۴ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۳ سید علی هاشمی
خخخخ...جالب بود...


عاقا عجب جلبکایی پیدا میشن...
پاسخ:
ممنون سید از شما
قلمتون پاینده...
پاسخ:
تشکر زنده باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی