چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۸

منِ او...

بارالها...

ای آنکه از شدت پیدایی....پنهانی

ای آنکه از قلّت خشم.....رحمانی

ای آنکه درنهایت ستاری.....غفاری

جذبه نور چه میکند با ذرات معلق؟

من آن ذره امُ تو آن آفتاب بی زوال

باد چه میکند با قاصدک؟

من آن ذره قاصدکم ُ تو نوازش باد

میرقصانیم به دست خویش

من، بی وزن ،بی نقطه اتکا به خویش،بی مأمن،

بی خویشی ام شاید پلی باشد استوار از من تا تو ...

این روزها میگردم به دنبال هر آنچه مرا به غیر تو وصل کرده تا بِبُرم از بندهای شیطانی

چه آنکه معتقدم غیر از تو و آنچه منتسب به توست الباقی رنگ خدایی ندارد

یا ابلیس استُ یا منتهی به آن ملعون خواهد شد

***

چه خوشست با زبانی که خود عطا کردی،

با اشکی که تو بر چشمانم نهادی ،

بخوانم به درگاهت :

الهی هب لی کمال الانقطاع الیک....

پی نوشتها:

*آمد رمضان و مقدمش بوسیدم

**یک شعبان به مرگ نزدیکتر شدیم به خدا چطور؟

***ممنون از اینکه تو این چند روز با ابراز لطفتون خونمونو تنها نذاشتین

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۰
ماوای قلم

نظرات  (۱۹)

۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۰:۴۷ جوجه مبارز
سلام.

با دو تا پست بروز هستم.

(پست "پلاک عراقی" پرونده ویژه هست!)

منتظر نظرات شما هستم.

آماده تبادل لینک هم هستم.

یا حق
پاسخ:
سلام

سلام

اتفاقی گذرم به وبلاگ شما افتاد

مطالبتون رو خوندم  بدون اغراق میگم خیلی عالی بود همه ی پست هاتون.

فرصت کردین به وبلاگ من هم سر بزنید و اگر مایل به تبادل لینک بودین به بنده اطلاع بدین که من هم شما رو لینک کنم

 

پاسخ:
سلام لطف دارید... ان شالله خدمت میرسیم
قال رسولُ اللّهِ صلى الله علیه و آله :

مَن لَم یُغفَر لَهُ فی رمضانَ ففِی أیِّ شَهرٍ یُغفَرُ لَهُ؟!

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله فرمودند: کسى که در رمضان آمرزیده نشود، در کدام ماه آمرزیده خواھد شد؟

میزان الحکمه، روایت 7459

پاسخ:
ممنون از حضورتون

سلام

ممنون از اینکه قبول دعوت کردین و از بابت لینک هم متشکرم

شما هم با افتخار لینک شدین

منتظر حضور و نظراتتون در آویژه هستم

التماس دعا

پاسخ:
سلام....خواهش دارم....یاعلی
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۳ سمیه ناصری
چه نیایش زیبایی...........این روزها و شبها بیشتر از همیشه به خدا نزدیکیم

انشالله..........

خوشحالم دوباره هستی آبجی..........موفق باشی
پاسخ:
ممنون ابجی.....ان شاالله که باشیم

قربونت....مرسی 
مناجات مناجات مناجات
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۰:۳۳ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
زیبا بود.
التماس دعا.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام تشکر...یاعلی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۰۹:۴۷ حسین علیمحمدی
بسیار زیبا
الهی هب لی کمال الانقطاع الیک...چقدر زیباست واقعا!

عنوان این پست ، منو به خاطرات کتاب "من او" برد...! عنوان مناسب و شایسته ای بود.

ما هم خوشحالیم...
پاسخ:
کاش برسیم به این نقطه .....لذت حقیقی حیات

ممنونم
الهی هب لی کمال الانقطاع الیک....

سلام آبجی

طاعات قبول ....عالی بود..

به روزم و چشم انتاظر حضور پر مهرت
پاسخ:
سلام الهامی...ازشما هم قبول

حتما ان شاالله
ممنون اجی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۷ سعید غفاری
سلام
خداقوت

چه خوشست با زبانی که خود عطا کردی،

با اشکی که تو بر چشمانم نهادی ،

بخوانم به درگاهت :

الهی هب لی کمال الانقطاع الیک...

لینک چکاد افتخاری میگردد در کارنامه فرقان

التماس دعا

یاعلی

پاسخ:
تشکر.یاعلی
سلام علیکم
خدا قوت
شمانیز درجمع دوستان فرقان لینک شدید
یاعلی.
پاسخ:
سلام سپاس یاعلی
سلام خسته نباشید!
پاسخ:
سلام مونده نباشید!
سلام
www.shabanzadeh-h.blogfa.com
پاسخ:
سلام
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۳ استاد نوجوان
سلام مطلب زیبایی بود وبلاگتونم فوق العادست
پاسخ:
سلام نظر لطف شماست
۲۳ تیر ۹۲ ، ۲۳:۱۳ سید علی هاشمی
خدایا ببر هر آنچه  مرا به غیر تو وصل کرده...
پاسخ:
آمینـــــــــــ....
  سلام

با فتوکاریکتوری با عنوان از کلید شیخ کلید تا دایره باز دکتر ولایتی بروزم !
منتظر نظرات شما هستم....
فرهنگ پرواز
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/04/23/fotokarikator1231231231
پاسخ:
سلام
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۳:۴۶ الهام مشایخی
سلام عزیزم

اسباب کشی نکردم اما اینجا رو تند تند به روز میکنم حرم دل رو خیلی دوست دارم

ممنونم
پاسخ:
سلام ابجی..اهان که اینطور...موفق باشی

التماس دعا داریم.

پاسخ:
ما نیز.....
یاعلی
۲۴ تیر ۹۲ ، ۲۰:۰۱ وبگاه جوان انقلابی

فقط خانوم ها کلیک کنند

 

ماجرای چادری شدنم ؛ ماجرای چادری نشدنم | فراخوانی فقط ویژه بانوان

سلام

وبگاه جوان انقلابی به کمک چند وبلاگ دیگر در کشور اقدام به برگزاری یک طرح بزرگ درباره بحث پوشش و حجاب زنان ایرانی کرده است و قصد دارد خاطرات آنان را درباره انتخاب پوششان منتشر کند. از شما مدیر محترم و همه کسانی که این مطلب را میخوانند دعوت میکنیم به ما سر بزنید و از جزییات مطلع شوید(البته فقط خانم ها).

منتظرتان هستیم

وبگاه جوان انقلابی

http://javanenghelabi.ir/

 

 

پاسخ:
سلام!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی