چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد

چشم انداز ما قلّه است

چکاد
از فواید مسنَد نشینی عده ای:
بلا انقطاع برای فرجت دعا میکنم آقای همیشه خوبِ من....اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین.....

تراوش قلمم اینجا میچکد خوب و بدش گردن قلم!
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۳ شهریور ۹۴، ۱۲:۱۵ - حسین علیمحمدی
    مبروک...
۰۵ آذر ۹۲ ، ۱۰:۰۶

بُرد-بُرد

اندر حکایت بازی برد –برد

 

بچه ها رو میخوان آروم کنن میگن:

گریه نکنید بچه ها جفتتون برنده شدین!

اما حتی خودِ بچه ها هم میدونن دقیقا کی بُرده و کی باخته؟

 

لفظ  بُرد –بُرد

 ازنظر من بازی با الفاظ  و شعور شنونده و نوعی عوام فریبی است




پی نوشت :

بزرگوارانی که تشریف میارند و بدون اظهار نظر خارج میشند رو به تقوای الهی دعوت میکنم(!)




موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۵
ماوای قلم

نظرات  (۶)

۰۷ آذر ۹۲ ، ۲۱:۵۳ سید علی هاشمی
چه ژستی هم میگیرند...


اونایی که نظر میدن چی؟
پاسخ:
ژست که باید باشه ...در موجه جلوه دادن موثره
اونایی هم که نظر میدن که دیگه خیلی بزرگوارند:)
۱۱ آذر ۹۲ ، ۲۰:۵۷ محتـ ـسبـ
واقغا نظر نداشته باشیم دور از تقواست ؟ آیا ؟!!
پاسخ:
مگر ممتنع هم داریم ؟ ایا ؟؟
بیشتر خندیدم تا اینکه فکر کنم روی پستتون!!!
پاسخ:
بخندید...خنده بر هر درد بی درمان دواست!!
فقط میتونم بگم هعییییییییییییییییییییییییی
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۴:۰۰ أنا العبد
نمیدونم چی بگم،

تحلیل امیرحسین ثابتی رو درباره مذاکرات ژنو خوندید؟ تحلیل فوق العاده ایه
توصیه میکنم بخونید حتما. تو وبلاگ خودمم هست
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۳۰ علیرضا بیگدلی

باسلام

بروز هستم با عنوان :

آیا هاشمی رفسنجانی،موافق رهبری امام خامنه ایی بوده است؟

به آدرس:

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/12/17/h1312333

 

باتشکر

ایام فاطمیه تسلیت

فرهنگ پرواز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی